Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с токовете на колата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с токовете на колата

    Здравейте,

    Днес пак стана поредния проблем с колата.
    В продължение на 2 години(откакто имам колата) се появяваше 1 дребен проблем:
    от време на време поради лош контакт с клемите на акумулатора или нещо друго но клемите се окисляваха и тогава не даваше хубав контакт. Единственото което трябваше да направя е да зачистя клемите и всичко беше ок.

    Но днес сутринта си запалих колата за да отида на работа и беше като швейцарски часовник, но когато си тръгвах от работа при "контакт" лампичките на таблото едва светеха. При опит за палене единствено се чуваше "цък"(от онова което е на стартера, забравих му името ).
    Зачистих клемите, но проблема си беше същия.
    Купих си нов акумулатор, защото реших, че това му беше и тогава запали пак, като часовник.

    Проблема изглежда решен, но ето малко история по въпроса:
    Преди година си купих ново радио за колата(старото беше тотален боклук, но не ми е правило проблеми)
    След около 2 седмици с новото радио се получи точно същата ситуация, но вместо да си купя нов, го смених с акумулатора на брат ми и работеше доста време без пробле(чистенето на клемите). Стария ми акумулатор работи все още перфектно за на брат ми колата.
    Прецених, че може би е заради радиото и го махнах(заболя ме сърцето, но ...) проблема се махна и само трябваше да чистя клемите от време на време.
    след доста време се реших да си купя ново радио. Платих си да ми го вържат и всичко беше ок около месец. До днес, когато пак го направи този проблем и акумулатора изглежда "мъртав".

    Молбата ми към вас е да дадете идея какъв може да е проблема. Утре ще ходя на сервиз за да прегледат колата, като ще помоля да прегледат токовете, за да кажат какъв е проблема. Но ще съм благодарен на вашите идеи и мнения.

    Благора Ви много!
    Aлфа Pомео 145 1.4 Бензин 1997г.
    Знам за колите толкова, колкото и за Квантовата Физика

  • #2
    Хубаво е ако имаш мултицет да замериш или ако нямаш и не разбираш да отидеш да ти замерят зареждането от алтернатора. Най-кофтито е, че има вариант ту да зарежда и от време на време да спира при определени обсоятелства. Това ще се хване трудно ако има някоя кофти връзка от алтернатора.
    Най-добре иди да ти премерят. Ако акумулатора ти не е сух могат да ти кажат дали е ок по принцип. Като чета не ми се струва да е нещо свързано с радиото, но ако е при замерването ще се установи дали изобщо има консумация при изгасен автомобил. И ако има едно по едно можете да стигнете от кое е.

    Клемите ги намазваш с грес и забравяш за клясване и т.н.
    Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

    Comment


    • #3
      Направете едно контролно замерване на консумацията. Нещо ми намирисва, че имаш утечка някъде. Не е задължително да е радиото.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        слушай тонов. замери консумацията за утечка. обикновено е или от радиото /има два + , единия е през контакт за паметта , а другия директно от акумулатора. някои ги връзват и 2-та към акумулатора/ или неизгасваща крушка в багажника или от алармата.
        точка

        Comment


        • #5
          Предпазителя за радиото, датчика на багажника, километража, оборотомера, горивото и часовника е третият от горе на долу (в ляво, 20А жълт) (clock, inner roof lights, instrument cluster, door locking remote control, radio telephone). Колкото нелогично описан и обозначен е добре да се провери - при мен вчера изгоря по незнайни причини и се надявам да не го прави пак.

          ПП: Ако някой има логично обяснение ще съм благодарен. Често се случва при усилена туба, тя да прекъсне за секунда като останалите колонки си работят.

          Comment


          • #6
            Здравейте,

            Днес ходих до 1 сервиз да замерят каквото трябва.
            Майстора каза, че не вижда нищо нередно.
            Нямаше консумасия на ток при изгасена кола.
            Алармата не я ползвам, защото и тя е развалена и 1-2 мин след като я включа започва да пищи.

            Това което се оказа беше акумулатора. Човека каза, че някоя от клетките се е прекъснала(или нещо подобно) и затова не дава нито достатъчно напрежение нито ампераж.

            попълниха ми гаранцията на новия акумулатор и ми казаха да не се притеснявам.

            Само 1 въпрос още
            Този който ми попълни гаранцията каза: "не ти попълвам дата. Ти ме разбираш защо".
            Аз четсно казано нямам идея какво значи това.
            Идея ?

            Благодаря Ви много за бързите отговори.
            Aлфа Pомео 145 1.4 Бензин 1997г.
            Знам за колите толкова, колкото и за Квантовата Физика

            Comment


            • #7
              не може консумацията да ти е 0.
              датата ти е оставил, ако нещо стане с акумулатора, да я напишеш уж че е в гаранция , въпреки че си го купил преди повече време
              точка

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                не може консумацията да ти е 0. ...
                Абсолютно правилно. Не се изразих правилно. Нямаше повишена консумация на ток при изгасено състояние.
                Консумацията беше около 1-2 mA.
                Пробва с фаровете, но те не се включват при изгасена кола и затова не се получи нищо.
                Пробва с аварийните светлини и си ги отчете правилно.

                Едно нещо ме изненада. Никога не бах чувал че като сложиш ключа на таблото, би трябвато да има някакво копче, което като го натиснеш ще можеш да завъртиш ключа наобратно. Вместо като вкарам ключа да завъртам за контакт, той се опита да завърти наобратно.
                Какво е това и има ли такова животно в мойта кола
                Aлфа Pомео 145 1.4 Бензин 1997г.
                Знам за колите толкова, колкото и за Квантовата Физика

                Comment


                • #9
                  да, това е позиция парк. има едно копче като бананче на патрона. натискаш го и завърташ ключа наобратно. в тая позиция може да извадиш ключа.
                  точка

                  Comment


                  • #10
                    понеже ме питаха и на ЛС за тая позиция, ето тук на страница 6, фигура 11 е описано как се включва и какво става
                    http://forum.alfa145.com/uploads/own...Your%20Car.pdf
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      понеже ме питаха и на ЛС за тая позиция, ето тук на страница 6, фигура 11 е описано как се включва и какво става
                      http://forum.alfa145.com/uploads/own...Your%20Car.pdf
                      Най вероятно понеже не е ползвана много и при мен адски трудно се слага там ключа.
                      145 1.7 16V Boxer

                      Comment


                      • #12
                        абе ако има други ключове да висят на халката, патрона постепенно се разбива. от това е.
                        точка

                        Comment


                        • #13
                          Виж дали има по връзките които са хванати към купето(-),дали са позеленели.Също от тях се получава окис на клеймите.
                          Също и развалена аларма прави проблеми.
                          Ако не можеш да се ориентираш какво съм написал звъни ми да те ориентирам какво да търсиш 0898 270206 Владо
                          146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                          Comment

                          Working...
                          X